منتدي العرب
يترحب بكم منتدي العرب قم بالتسجيل واطلب في قسم طلبات الاشراف مشرف علي القسم الذي تريد اشراف عليه

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدي العرب
يترحب بكم منتدي العرب قم بالتسجيل واطلب في قسم طلبات الاشراف مشرف علي القسم الذي تريد اشراف عليه
منتدي العرب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي العرب

منتدي العرب الافضل دائما

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك

2 مشترك

هل اعجبك الموضوع ؟

لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_rcap50%لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_lcap 50% [ 1 ]
لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_rcap0%لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_lcap 0% [ 0 ]
لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_rcap0%لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_lcap 0% [ 0 ]
لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_rcap50%لو فى مرا اعد فى البوكر و معاك 100 مليون و جاللك ورق و مش عايز ترمى كله تعمل ايه ؟ خش هنا و اقللك  I_vote_lcap 50% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 2

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

~MR~Memo~

~MR~Memo~
مشرف اقسام كونكر اون لاين

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

اهـلا بأعضاء منتديات العـرب

انهردا الموضوع دا اهداء منى لكل الى بيلعب بوكر

الموضوع حصـرى و مش هتلقيه فى اى منتدى غير هنا يعنى جميع الحقوق محفوظة بأسم منتديات العرب ! و اى منتدى تلاقى فى الموضوع دا يبقا منقول

نخش عالموضوع

كنت اعد مرا فى البوكر بـ 300 مليون و جالى 1.بنت و واحد ريس 200 مليون

فأنا طبعا لو كيلت ال 200 مليون و منزليش ورق مش هفلد عال 100 مليون

و مش عايز ارمى كله انا ؟ اعمل ايه ؟

لقيت الاكونت الى كنت اعد بيه عامل جيلد

اومت رميت فى الجيلد 250 مليون و رميت انا 50 مليون الل ان

طيب ماشى رميت ال 250 مليون فى الجيلد هخدهم ازاى ؟ .

انا هقللك بس هتخدهم يوم الاحد و لازم تصحى 7 الصبح

ركز بقا

دلوقتى انا عملت Donate 250 مليون فى الجيلد و انا اعيد على البوكر

هعمل ايه دلوقتى .. هدوس Guild بعدين Reward و ارمى ال 250 مليون فى كلمة Reward

و افتح يوم الاحد 7 الصبح

هلاقى مسابقة هتبدأ اسمها Capture the Flag تخش جوا و تجيب الاكونت الى مرمى فيه 250 مليون فى جيلد و تخليه يموت نوب من اكونتاتك

و تستنى لحد الساعة 22:00 الى هيا 8 الصبح هتلاقى ال 250 مليون فى الايتم

كدا اكنك شلتهم فى البنك

هتقلى هوا انا هستنا لحد يوم الاحد عشان اخدهم

هقللك احسن ما تخسر كلـه

الطريقة التانية و هيا لو انت اعد بالكونت الكبير بتاعك و مش عامل فيه جيلد

ترميهم فى الرنك الى هيا Knight w Baron W Earl

كدا انت ضامن انك فى البوكر مش هتخسر كله !!!!

الموضوع غير منقول و انا الى كتبه بأيده و اول مرا ينزل اهو ..

كلمة شكر تكفينى ..

سلالالالالالالالام ...

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عبده

عبده
مدير عام
مدير عام

موضوع روعه

https://el3arb.ahlamontada.com

~MR~Memo~

~MR~Memo~